ovdn ahvC
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل ایرانسل نیز در این مراسم گفت: ایرانسل به عنوان یکی از پروژه‌های موفق اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و خصوصی‌سازی در مدت کوتاهی موفق Hdvhksg شد با افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور سهم قابل توجهی از بازار را کسب کند.
در این نشست، مدیرکل بازاریابی ایرانسل نیز ارایه خدمات ویژه به ورزشکاران و اصحاب رسانه اعزامی به المپیک۲۰۱۲، تشکیل کانون هواداران کاروان اعزامی ایران، انتشار اخبار نتایج مسابقات و خدمات ارزش افزوده نوآورانه از طریق بستر ویترین و پیشخوان ایرانسل را از Hdvhksg جمله خدماتی عنوان کرد که از سوی ایرانسل ارایه خواهد شد.
Hdvhksg
Hdvhksg
وی اهداف اصلی ایرانسل برای حمایت از کاروان ورزشی ایران در المپیک ۲۰۱۲ را بهبود پشتیبانی از رویدادهای ورزشی کشور، ایجاد شور و نشاط در میان مشترکین جوان ایرانسل و انعکاس نتایج بازی‌ها عنوان کرد. Hdvhksg
وی ادامه داد: کمیته ملی المپیک تاکنون اسپانسری نداشته و این نخستین باری است که از کمیته ملی المپیک برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ حمایت می‌شود و امیدواریم ایرانسل در بازی‌های آسیایی و دیگر مسابقات نیز از کمیته Hdvhksg المپیک حمایت کند.
در چهاردهمین دوره رتبه‌بندی صد شرکت برتر ایران و به تشخیص سازمان مدیریت صنعتی، ایرانسل جزو Hdvhksg ۱۰ شرکت پیشرو کشور در رتبه‌بندی سال ۱۳۹۰ معرفی شد.
دزفولی با اشاره به حمایت ویژه ایرانسل Hdvhksg از لیگ برتر خلیج فارس، جام ایرانسل گفت: این فعالیت نیز نمونه‌ی دیگری از اجرای بخشی از مسوولیت اجتماعی ایرانسل در حوزه ورزش کشور است.
ایرانسل در بین ۱۰ شرکت پیشروی کشور قرار گرفت Hdvhksg
علی‌آبادی با اشاره به حمایت ویژه و انحصاری ایرانسل از کمیته ملی المپیک گفت: این حمایت در قالب اعتبارات کمیته قرار می‌گیرد و صرف هزینه‌های کمیته ملی المپیک Hdvhksg خواهد شد.
دیدیم که از این امکانات استفاده کنیم که در همین راستا برای اولین بار در بازی‌های آسیایی از این پتانسیل Hdvhksg استفاده کردیم و تصمیم گرفتیم در زمان مسابقات المپیک استفاده بیشتری از این موقعیت داشته باشیم.
وی با اشاره به عرضه سرویس‌های بانکداری همراه، اینترنت پرسرعت بی‌سیم، خدمات مبتنی بر موقعیت و بسیاری خدمات ارزش افزوده دیگر از سوی ایرانسل، توسعه فناوری به روز، ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری خارجی را از جمله اقدامات این اپراتور عنوان کرد و گفت: ایرانسل با وجود تمرکز بر توسعه کیفی و کمی خدمات خود، از حوزه مسوولیت‌های اجتماعی خود نیز غافل نماند و امضای قرارداد با کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی کشور، سازمان هلال احمر و حضور و حمایت در عرصه رویدادهای ورزشی، از جمله فعالیت‌های ایرانسل بوده که از سال ۸۵ آغاز شده Hdvhksg است.
وی اظهار داشت: پس از یک Hdvhksg سال تلاش دست‌اندرکاران کمیته ملی المپیک برای مذاکره با صاحبان صنایع توانستیم با ایرانسل که همواره در کنار تیم‌های ورزشی بوده و در حوزه مسئولیت اجتماعی سابقه درخشانی دارد به توافق‌های خوبی برسیم.
رتبه بندی شركت های برتر ایران، از طریق بررسی عملكرد شركت‌ها در ۲۵ شاخص مالی و اعتباری توسط سازمان مدیریت صنعتی انجام می‌شود. مهمترین اهداف رتبه‌بندی شركت‌های برتر ایران، ایجاد فضای شفاف و مقایسه‌ای Hdvhksg برای كسب و كار، ارائه اثرگذاری بنگاه‌های اقتصادی در روند فعالیت‌های كشور، ایجاد رقابت بین بنگاه‌ها و شركت‌ها و در نهایت تحلیل روند اقتصادی و تشخیص جهت حركت در كسب و كارهای اقتصادی اعلام شده است.
پس از گذشت ۴سال از آغاز فعالیت Hdvhksg و در رتبه بندی سالیانه صد شرکت برتر: ایرانسل در بین ۱۰ شرکت پیشروی کشور قرار گرفت
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در رتبه‌بندی ۱۳۹۰ صد شرکت برتر ایران (طرح IMI-۱۰۰) که توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود، ایرانسل تنها شرکت فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور است که در فهرست ۱۰ شرکت پیشرو ایران قرار گرفت و موفق Hdvhksg به دریافت تندیس ویژه و لوح تقدیر شد.
براساس این گزارش، ایرانسل پس از گذشت ۴ سال Hdvhksg از آغاز فعالیت در بازار خدمات ارتباطی کشور توانست به این جایگاه‌ها در بین شرکت‌های پیشرو و برتر کشور دست پیدا کند.
همچنین در بخش رتبه بندی سال ۹۰ صد شرکت برتر کشور، برای سال مالی ۱۳۸۹، ایرانسل با ۳ پله Hdvhksg صعود نسبت به رتبه‌بندی سال گذشته، از جایگاه بیست و ششم به جایگاه بیست و سوم ارتقاء پیدا کرد.
به گفته وی المپیک تجلی حضور همه ورزشکاران و فرهنگ‌ها در کنار هم است و ایرانسل برای اجرای بخش دیگری از رسالت و مسئولیت اجتماعی خود Hdvhksg در همه حوزه‌های ورزشی، از کمیته ملی المپیک و کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲ حمایت می‌کند.
به گفته وی، حمایت مالی ایرانسل از کاروان ورزشی ایران در المپیک ۲۰۱۲ به صورت نقدی است و باتوجه به اینکه این کار برای نخستین Hdvhksg بار در کشور انجام می‌شود، ایرانسل بیشتر و قویتر از انتظار کمیته ملی المپیک حضور یافته است.





:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: